Jyväskylän Pallokerho avaa uuden verkkokaupan ke 1.4. lukujaan ensimmäisen seuran historiassa. Päivästä huolimatta kyseessä ei ole aprillipila, vaan pitkään suunniteltu lisä seuratoimintaan. Verkkokauppa toteutetaan yhteistyössä jyväskyläläisen Mondo Workwearin kanssa.
Kaupassa olemme panostaneet kestävään kehitykseen ja vaatteiden materiaali on ekologista puuvillaa.
Verkkokauppaa suunnitellessa emme luonnollisestikaan osanneet arvata, minkälaiseen tilanteeseen sen avaaminen sijoittuu. Tarkoitus oli tuoda Pallokerholle lisäsäväys uuden kauden alkuun tuoreeltaan päivitetyssä liigassa ja ottaa siinäkin suhteessa moderni askel fanitoiminnassa.
Maailma päätti arvot kuitenkin toisin. Fanikaupan tärkeys muodostuu nyt myös suuressa määrin ulkourheilullisista seikoista. Maailmanlaajuinen pandemia on aiheuttanut Suomessa monelle seuralle suuria taloudellisia haasteita. JyPK ei ole tästä poikkeus ja siksi seura tarvitsee kannattajiaan enemmän kuin koskaan tukemaan toimintaa, jotta toiminta voi jatkua kohti lähestyvää 70-vuotisjuhlaa. Uusi verkkokauppa antaa tähän konkreettisen välineen. Voimaa vihreän sydämen tarvitaan suurimmalla mahdollisella sykkeellä.
Verkkokauppaan tulee aluksi myyntiin JyPK:n fanivaatetusta sekä kausikortteja. Ajan myötä laajennamme valikoimaa ja kuulemme siinä myös mielellämme fanien toiveita.
Uuden verkkokaupan kunniaksi aloitamme kilpailun somekanavissa perjantaina 27.3.